GC Gruppe- Großhandel für SHK Haustechnik - Sanitä, Heizung, Klima
Domů
  • HTI International se představuje

    Hlavním úkolem HTI INTERNATIONAL GmbH se sídlem v Duisburgu je rozvoj a správa podílových účastí na společnostech, které mají své sídlo v zahraničí. Kromě toho provozuje HTI INTERNATIONAL dovozní a vývozní obchod s ocelí a všemi výrobky pro inženýrské stavby a průmyslový sektor. Pod vedením HTI INTERNATIONAL GmbH byly od roku 2006 založeny samostatné zahraniční společnosti HTI v Rumunsku, Bulharsku a České republice. dále >

  • HTI CZ spol. s r.o.

    HTI CZ spol. s r.o. je nejmladší společností HTI International, založená 12. března 2012. Zpočátku své činnosti využívala HTI CZ spol. s r.o. v rámci GC Gruppe ke své činnosti prostory a zázemí sesterské společnosti skupiny Gienger spol. s r.o. Od roku 2015 působí HTI CZ spol. s r. o. na Českém trhu samostatně, ve vlastních prostorách. dále >

Veletrh TUBE v Düsseldorfu slaví úspěchy

01.03.2016

VELETRH TUBE V DÜSSELDORFU SLAVÍ ÚSPĚCHY SKUPINA HTI SE PŘEDSTAVILA JIŽ POČTVRTÉ

Pětidenní veletrh. Čtvrtá účast. Přibližně 69 500 návštěvníků. Skupina HTI se úspěšně představila na veletrhu TUBE. Nový veletržní stánek nabídl ideální podmínky pro rozhovory s klienty. S mimořádným zájmem se setkalo představení onlineového obchodu HTI ONLINE PLUS, což je nejlepším dokladem toho, že digitalizace už skutečně pronikla ke všem. Digitální transformace, internet věcí, big data, cloud computing a Industrie 4.0 – to všechno jsou pojmy, které každý z nás ve svém profesním nebo běžném životě už někdy slyšel. Prof. Dr.- Ing. Wilhelm Bauer, vedoucí Frauenhoferova institutu práce a technologického managementu, ve své přednášce živě popsal, jak se naše práce změní. „Industrie 4.0 a Arbeiten 4.0“ – tak zněl název fóra HTI, které proběhlo v prostorách kongresového centra v Düsseldorfu již podruhé. Výklad se zájmem sledovalo přibližně 60 účastníků. Nejpozději na konci přednášky už každý věděl, co je to Industrie 4.0. V první řadě jde o chytré, digitální spojení mezi člověkem a strojem. „Digitalizace přitom působí nejen na stroje, ale ovlivňuje také vztahy se zákazníky, zákaznické segmenty, partnery, aktivity a procesy,“ vysvětlil prof. Bauer ve své přednášce. V druhé přednášce informoval Dr. Stefan Müssig o zavádění systému energetického managementu, energetických auditech a o tom, jak se mohou podniky učit jeden od druhého. Dr. Müssig má bohaté zkušenosti z více než 200 projektů zavádění certifikovaných systémů managementu v podnicích resp. organizacích nejrůznější velikosti a z nejrůznějších odvětví.  Jako poradce, školitel a konzultant je v Německu a Evropě jednou z hlavních osobností v oblasti aplikace a šíření efektivní metodiky Ecomapping/EMAS easy™, která se soustřeďuje na zaměstnance a motivaci. V závěrečné přednášce se pan Mario Armonat zaměřil na téma „Jak eCommerce změní svět obchodu“. Přitom doložil, že v soukromé sféře se chování zákazníků při objednávání mění výrazně rychleji než v segmentu B2B. Nákup online má především v oblasti B2B ještě vysoký potenciál růstu. Razantně roste potřeba informací, které mají být ihned k dispozici. TUBE 2016 představil na více než 51 000 metrech čtverečních celou paletu výroby trub, jejich použití i oblast obchodu s troubami a tvarovkami. Navzdory změnám, které v tomto klasickém průmyslu probíhají, ekonomickému napětí a celosvětové krizi ocelářství, byli vystavovatelé i návštěvníci pozitivně naladění.